TMO hububat alım ödemelerine başladı! Tarım ve Orman Bakanı Yumaklı duyurdu

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisinin hububat alımlarında ödemelere başladığını belirterek, "TMO, 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor." ifadesini kullandı.
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, TMO'nun hububat alım ödemelerine ilişkin bilgi verdi.
Ödemelerin başladığını belirten Yumaklı, şunları kaydetti:
"TMO, 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor. Ülke genelindeki 211 noktada devam eden alımlarımız hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya ulaşacak. TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak. Ürün bedellerini ise 21'inci günden itibaren üreticilerimizin hesaplarına aktarmaya devam edecek. Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz."
- Popüler Haberler -
Ticaret Bakanı Bolat, Latin Amerika ülkelerinin büyükelçileriyle buluştu
Bakan Şimşek: Hedefimiz ülkelerin iklim planlarını yatırım yapılabilir projelere dönüştürmelerine yardımcı olmak
AB ülkeleri ABD ile ticaret anlaşmasını onayladı
Fitch: Türkiye'de kamu katılım bankalarının birleşmesi sektörün rekabet gücünü artırabilir
Flamingolar geri dönüyor! 66 yılın en fazla yağmur yağışı Tuz Gölü'ne can suyu oldu
Bakan Uraloğlu: Kalkınma Yolu'nu Orta Koridor'a bağlayarak yolumuzu güçlendireceğiz



