Kamu işçisine ek ödeme takvimi belli oldu! İlk ödeme 26 Ocak'ta

Kamu işçilerine bu yıl yapılacak ek ödemenin tarihleri netleşti. Ödemelerin ilk yarısı 26 Ocak'ta, ikinci yarısı ise 16 Mart'ta yapılacak.
Kamu işçilerine bu yılki ek ödemenin ilk yarısı 26 Ocak'ta, ikinci yarısı 16 Mart'ta verilecek.
6772 sayılı Kanun kapsamına giren kurumlarda çalışan işçilere 2026 yılında verilecek ilave tediyenin sürelerinin belirlenmesi hakkında Cumhurbaşkanı Kararı, Resmi Gazete'de yayımlandı.

Buna göre bu kapsamdaki kamu işçilerine 2026 yılında yapılacak ilave tediyenin birinci yarısı 26 Ocak'ta, diğer yarısı 16 Mart'ta ödenecek.
Bu işçilerden maden işletmelerinin münhasıran yer altı işlerinde çalışanlarına 2026'da ayrıca yapılacak ilave tediyenin tamamı ise 23 Aralık'ta verilecek.
- Popüler Haberler -
Türkiye, Pakistan'ın elektrik özelleştirmesine destek verecek
Ticaret Bakanı Bolat, Latin Amerika ülkelerinin büyükelçileriyle buluştu
Bakan Şimşek: Hedefimiz ülkelerin iklim planlarını yatırım yapılabilir projelere dönüştürmelerine yardımcı olmak
TMO hububat alım ödemelerine başladı! Tarım ve Orman Bakanı Yumaklı duyurdu
AB ülkeleri ABD ile ticaret anlaşmasını onayladı
Fitch: Türkiye'de kamu katılım bankalarının birleşmesi sektörün rekabet gücünü artırabilir



