Haftanın özeti: Borsa-altın düştü, döviz kazandırdı

Geride kalan haftada borsa-altın değer kaybederken, döviz kurları yükselişe geçti.
Geride bıraktığımız haftada borsa ve altın değer kaybederken, döviz kurları yükselişe geçti. Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksi, haftayı yüzde 3.13 kayıpla 14 bin 274,02 puandan kapattı. Sektörel bazda en sert düşüş yüzde 6.36 ile teknoloji endeksinde yaşanırken; mali, sanayi ve hizmetler endeksleri de geriledi. Haftanın en çok kazandıran hissesi yüzde 32.41 yükselişle Balsu Gıda olurken, en çok kaybettiren ise yüzde 21.97 ile Ral Yatırım Holding oldu. ASELSAN; Türkiye'nin en değerli şirketi unvanını korumaya devam etti. Altın fiyatlarında bu hafta yüzde 1.60'ın üzerinde düşüş görüldü. 24 ayar külçe altının gramı 6 bin 97 liraya, çeyrek altın 10 bin 212 liraya ve cumhuriyet altını 41 bin 98 liraya kadar geriledi.
PETROLDE KAYIP SÜRÜYOR
Petrol fiyatları, Hürmüz Boğazı'ndan sevkıyatların kesintisiz sürmesi ve arz endişelerinin zayıflamasıyla haftayı sert düşüşle kapattı. Brent petrolün varil fiyatı yaklaşık yüzde 10 gerileyerek 72 dolar seviyelerine indi. Uzmanlar, tanker trafiğinin artması ve bölgedeki gerilimin bir miktar azalmasının piyasalarda satış baskısını artırdığını belirtiyor. İran–ABD hattındaki gerilime rağmen arzın devam etmesi ve stok beklentilerinin güçlenmesi de düşüşü destekledi.
- Popüler Haberler -
Kritik yükseliş: 28 Haziran altın fiyatları, son dakika canlı takip
Ordu Fatsa'da icradan satılık fındık bahçesi!
Mardin Artuklu'da icradan satılık gayrimenkul!
Mardin Kızıltepe'de icradan satılık 5 adet yapı!
Türkiye'nin en büyük 1000 ihracatçısı belli oldu
Tır Dorsesi Taşıma Vagonu Projesi'nde prototip üretim tamamlandı



