Gümüşte rekor yükseliş! En yüksek seviyesini gördü

Gümüş rekor kırdı. Gümüş, 24 Ocak 2026 itibarıyla 103,3 dolara ulaşarak tüm zamanların en yüksek seviyesini gördü. Gümüş, 1979'dan bu yana en agresif yükseliş trendini sürdürüyor.
Küresel piyasalarda gümüş, 24 Ocak 2026 itibarıyla 103,3 dolara ulaşarak tüm zamanların en yüksek seviyesini gördü. Geçen yıl %146 değer kazanan metal, 1979'dan bu yana en agresif yükseliş trendini sürdürüyor. Bu rekorun arkasında, ABD Başkanı Trump'ın ticaret politikaları, Fed'in faiz indirimi beklentileri ve Grönland ile Venezuela merkezli jeopolitik gerilimler yatıyor.

AŞIRI ALIM BÖLGESİNE GİRDİ
Gümüşü altından ayıran temel fark ise endüstriyel talep patlaması. Yeşil enerji fotovoltaik paneller ve elektrikli araç sektörü, gümüş arzının talebe yetmeyeceği endişesini tetikliyor. Ancak teknik göstergeler uyarı veriyor: Altın/gümüş rasyosu 104'ten 50'ye kadar gerileyerek gümüşün "aşırı alım" bölgesine girdiğini gösteriyor.
- Popüler Haberler -
Bakan Bolat: Suriye'de birinci önceliğimiz milli birlik ve toprak bütünlüğünün korunması
Akkuyu'da kritik aşama! Son hazırlık adımlarından biri tamamlandı
Borsa 9 Haziran Salı gününe yükselişle başladı
Türkiye ile Kanada arasında Serbest Ticaret Anlaşması için görüşmeler başlıyor
Brent petrolün varili 93,24 dolardan işlem görüyor
Gram altın, çeyrek altın ne kadar? İşte, 9 Haziran 2026 Salı Bugün altın fiyatları...



