Gümüşte rekor yükseliş! En yüksek seviyesini gördü

Gümüş rekor kırdı. Gümüş, 24 Ocak 2026 itibarıyla 103,3 dolara ulaşarak tüm zamanların en yüksek seviyesini gördü. Gümüş, 1979'dan bu yana en agresif yükseliş trendini sürdürüyor.
Küresel piyasalarda gümüş, 24 Ocak 2026 itibarıyla 103,3 dolara ulaşarak tüm zamanların en yüksek seviyesini gördü. Geçen yıl %146 değer kazanan metal, 1979'dan bu yana en agresif yükseliş trendini sürdürüyor. Bu rekorun arkasında, ABD Başkanı Trump'ın ticaret politikaları, Fed'in faiz indirimi beklentileri ve Grönland ile Venezuela merkezli jeopolitik gerilimler yatıyor.

AŞIRI ALIM BÖLGESİNE GİRDİ
Gümüşü altından ayıran temel fark ise endüstriyel talep patlaması. Yeşil enerji fotovoltaik paneller ve elektrikli araç sektörü, gümüş arzının talebe yetmeyeceği endişesini tetikliyor. Ancak teknik göstergeler uyarı veriyor: Altın/gümüş rasyosu 104'ten 50'ye kadar gerileyerek gümüşün "aşırı alım" bölgesine girdiğini gösteriyor.
- Popüler Haberler -
Emekliye "enflasyon farkı" güvencesi! Otomatik olarak güncellenecek
Aşırı sıcaklar tarımsal üretim için büyüyen risk haline geliyor
Yenilenebilir enerji üretimi mayısta zirveye ulaştı
Evliler mi bekarlar mı daha çok televizyon izliyor? İşte cevabı...
Türk uyruğu olmayanların kimlik tespiti uzaktan yapılabilecek
Nevşehir Merkez'de mahkemeden satılık taşınmaz!



