En düşük emekli maaşına ‘köklü' çözüm

Çalışma Bakanı Vedat Işıkhan, en düşük emekli maaşına düzenleme geleceğini söyledi. Işıkhan, “TBMM'de AK Parti Grubu bir çalışma yürütüyor” dedi.
Bu konunun yasal boyuta dönüştürülmesi gerektiğini ifade eden Bakan Işıkhan, "Artık en düşük emekli aylığıyla ilgili düzenlemeyi yasa tasarısına dönüştürdükten sonra kamuoyuyla paylaşacaklar" dedi. Işıkhan şöyle konuştu; "Emekliler içerisinde çok farklı kitleler, biz bunlar eşit yaklaşmak durumundayız. Haziran ayında en düşük emekli aylığı durumu kötü olan vatandaşlarımıza bu gelir desteğini daha da artırmak için çalışma içindeyiz. Öte yandan en düşük emekli aylığı için bu hafta Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek ve AK Parti Grup Başkanı Abdullah Güler'in katılımıyla toplantı yapılacak. SSK ve Bağ-Kur emeklilerine yapılan yüzde 12.19'luk zammın ardından 16.881 TL olan en düşük emekli maaşı 18 bin 939 TL'ye yükseltilmişti. Ancak kök aylığı nedeniyle 4 milyon emeklinin hiç zam almama riski bulunuyor.
- Popüler Haberler -
Niğde'de kar ve yağmur suları göletlerde depolanarak sanayide kullanılıyor
Bakan Bayraktar, Türkiye'nin enerji dönüşümü yol haritasını uluslararası yatırımcılarla paylaştı
Doğu Karadeniz'in su ürünleri ihracatı 5 ayda 73,7 milyon doları aştı
Avrupa Parlamentosu'ndan dijital euro için tarihi onay
Güven endeksi haziranda hizmet, inşaat ve perakende ticarette arttı
Wall Street ve Güney Kore borsasında yapay zeka kaynaklı sert düşüş



