En düşük emekli maaşına ‘köklü' çözüm

Çalışma Bakanı Vedat Işıkhan, en düşük emekli maaşına düzenleme geleceğini söyledi. Işıkhan, “TBMM'de AK Parti Grubu bir çalışma yürütüyor” dedi.
Bu konunun yasal boyuta dönüştürülmesi gerektiğini ifade eden Bakan Işıkhan, "Artık en düşük emekli aylığıyla ilgili düzenlemeyi yasa tasarısına dönüştürdükten sonra kamuoyuyla paylaşacaklar" dedi. Işıkhan şöyle konuştu; "Emekliler içerisinde çok farklı kitleler, biz bunlar eşit yaklaşmak durumundayız. Haziran ayında en düşük emekli aylığı durumu kötü olan vatandaşlarımıza bu gelir desteğini daha da artırmak için çalışma içindeyiz. Öte yandan en düşük emekli aylığı için bu hafta Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek ve AK Parti Grup Başkanı Abdullah Güler'in katılımıyla toplantı yapılacak. SSK ve Bağ-Kur emeklilerine yapılan yüzde 12.19'luk zammın ardından 16.881 TL olan en düşük emekli maaşı 18 bin 939 TL'ye yükseltilmişti. Ancak kök aylığı nedeniyle 4 milyon emeklinin hiç zam almama riski bulunuyor.
- Popüler Haberler -
Küresel fırtınada güvenli liman Türkiye! 290 milyar dolarlık yatırım çekti, hedef daha büyük
Anthropic'ten yapay zeka işsizliği için kritik öneriler
Bakan Uraloğlu: Ulaştırma altyapısına 355 milyar dolarlık yatırım gerçekleştirdik
Bakan Şimşek: Terörsüz Türkiye'nin ekonomik potansiyeli artacak
TCMB Başkanı Karahan: Fiyat ve finansal istikrar için politika araçları kullanılacak
Türkiye'nin nükleer rüyasında tarihi eşik! Akkuyu'nun kalbine ilk yükleme yapıldı



