Emeklilere 57,4 milyar lira bayram ikramiyesi ödendi

Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Kurban Bayramı dolayısıyla yaklaşık 16 milyon emekli ve hak sahibine toplam 57,4 milyar lira ikramiye ödedi.
Emeklilerin refahını artırmak için 2018'de uygulanmaya başlayan bayram ikramiyesiyle emeklilere ve hak sahiplerine Ramazan ve Kurban Bayramlarında ödeme yapılıyor.
İkramiye 2018'de her bayramda 1000 lira olarak verilmeye başlanırken, 2021'de 1100 liraya, 2023'te 2 bin liraya, 2024'te 3 bin liraya, bu yıl için ise 4 bin liraya yükseltildi.
Bu kapsamda Bağ-Kur emeklilerinin ikramiyeleri 31 Mayıs'ta hesaplarına yatırıldı. Emekli Sandığı kapsamında aylık alan emeklilere 1 Haziran'da ödeme yapıldı. SSK emeklilerine de aylık alma günlerine göre 2 ile 4 Haziran arasında ikramiyeleri ödendi.
Toplamda yaklaşık 16 milyon emekli bayram ikramiyesinden yararlandı. Bu kapsamda 57 milyar 400 milyon lira hesaplara aktarılmış oldu. Dul ve yetim aylığı alanlara da hisseleri oranında ikramiye yatırıldı.
MEMUR EMEKLİ AYLIĞI ÖDEMESİ ÖNE ÇEKİLDİ
Memur emeklileri için de ödeme takvimi öne çekildi. SGK, Emekli Sandığı kapsamında her ayın 5'inde maaş alanlara haziran aylığının bir gün önce ödeneceğini duyurmuştu. Buna göre, memur emeklilerine hem maaşları hem de bayram ikramiyeleri ödendi.
- Popüler Haberler -
Aşırı sıcaklar tarımsal üretim için büyüyen risk haline geliyor
Yenilenebilir enerji üretimi mayısta zirveye ulaştı
Evliler mi bekarlar mı daha çok televizyon izliyor? İşte cevabı...
Türk uyruğu olmayanların kimlik tespiti uzaktan yapılabilecek
Nevşehir Merkez'de mahkemeden satılık taşınmaz!
Konya Ereğli'de mahkemeden satılık arsa üzerindeki ev!



