Bakan Bayraktar duyurdu: Doğalgaz ve elektriğe şubatta zam yok

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, 'Doğal gaz ve elektriğe Şubat ayında zam yapılmayacak.' dedi.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, "Doğal gaz ve elektriğe Şubat ayında zam yapılmayacak." dedi.
- Popüler Haberler -
1 Temmuz'da resmen başlıyor! Şişeyi atan para kazanacak: Ekonomiye 30 milyar liralık katkı
Ford ABD'de insan gücüne dönüş yaptı! Yüzlerce deneyimli çalışan geri alındı
Riskli yapılar yerini güvenli konutlara bıraktı! Kocaeli'de büyük dönüşüm tamamlandı
EİDS düzenlemesi sonrası sosyal medyada denetimsiz ilanlara dikkat!
Resmi Gazete'de yayımlandı! Rüzgar türbini kanadı üretiminde damping uygulanmayacak
Gümrüklerde 3.430 operasyonda 1087 ton uyuşturucu ele geçirildi



