Bakan Bayraktar duyurdu: Doğalgaz ve elektriğe şubatta zam yok

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, 'Doğal gaz ve elektriğe Şubat ayında zam yapılmayacak.' dedi.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, "Doğal gaz ve elektriğe Şubat ayında zam yapılmayacak." dedi.
- Popüler Haberler -
Bakan Yumaklı : Gıda kaybı ve israfı yılda 1 trilyon dolarlık zarara neden oluyor
Bakan Uraloğlu: Halkalı-Kapıkule seyahat süresi 4 saatten 1,5 saate düşecek
Sıfır Atık Festivali etkinlikleri üçüncü gününde devam ediyor
Dolmabahçe Sarayı'nda 5. Küresel İş Mükemmelliği Gala Gecesi – İstanbul 2026
Isırgan çorbası mucizesi: Şifa deposu doğadan sofralara
2 bin liralık lahmacun! Aynı koyda 6 kat fiyat farkı



