Suriye'de YPG işgalindeki Aynularab ilçesinde açılan insani koridordan sivillerin geçişi başladı

Suriye'de terör örgütü YPG işgalindeki Halep'in Aynularab (Kobani) ilçesindeki siviller, Suriye ordusunun açtığı "Nur Ali" insani koridorundan geçmeye başladı.
Suriye devlet televizyonu El-İhbariyye'de yer alan haberde konuya ilişkin bilgi verildi.
Haberde, "Halep'in doğusundaki Aynularab'daki aileler, Suriye Ordusu Operasyonlar Heyeti tarafından sivillerin güvenli şekilde çıkışı için güvenli geçit olarak belirlenen Nur Ali insani koridoru üzerinden geçişlere başladı." ifadesine yer verildi.
Suriye Ordusu Operasyonlar Heyeti, dün Rakka, Haseke ve Halep hattında iki insani koridor açıldığını duyurmuştu.
Buna göre ilk koridor, Haseke Valiliği ile koordinasyon kapsamında Rakka–Haseke yolu üzerinde, Tel Davud köyü yakınında oluşturulurken, ikinci insani koridor ise Halep Valiliği ile koordinasyon çerçevesinde, M4 kara yolu üzerindeki Aynularab Kavşağında, Nur Ali köyü yakınında açılmıştı.
Yetkililer, söz konusu koridorların insani yardımların ulaştırılması ile acil ve hassas insani vakaların güvenli şekilde geçişi amacıyla tahsis edildiğini belirtmişti.
- Popüler Haberler -
Tıp dünyasında ses getiren keşif! Bakteriler köşeye sıkıştı
Venezuela'dan Cumhurbaşkanı Erdoğan'a "deprem mesajı" teşekkürü
İsrailli bakandan ABD'ye İran uyarısı: Çatışma rotasına gireriz
Fransa'da Ebola alarmı! Sağlık çalışanında ilk vaka tespit edildi
Belçika'da en sıcak 24 Haziran kayıtlara geçti
KKTC 5. Cumhurbaşkanı Ersin Tatar: Kıbrıs, Türkiye'nin güvenliği açısından büyük önem taşıyor



