Katil İsrail askerleri, Gazze'de serbest bıraktığı 3 esiri ateş açarak öldürdü

İsrail ordusu, Gazze Şeridi'nin kuzeyinde serbest bıraktığı 3 esiri ve bir Filistinliyi ateş açarak öldürdü.
Görgü tanıklarından alınan bilgiye göre, İsrail askerleri, Gazze kentinin kuzeybatısındaki Es-Sudaniyye bölgesinde serbest bıraktığı 3 esiri kısa bir süre sonra ateş açarak öldürdü.
Öldürülen Filistinlilerin naaşı Şifa Hastanesine kaldırıldı.
Filistin yerel basını ise kuzeydeki Ebu Şerh Kavşağı yakınlarında 1 Filistinlinin İsrail askerlerinin açtığı ateş sonucu öldüğü bilgisini geçti.
İsrail'in 7 Ekim'den bu yana Gazze Şeridi'ne düzenlediği saldırılarda yaklaşık 17 bin 210'u çocuk, 11 bin 742'si kadın olmak üzere 43 bin 552 Filistinli öldü, 102 bin 765 kişi yaralandı.
- Popüler Haberler -
Pentagon'dan dev bütçe hamlesi! 67 milyar dolarlık ek kaynak talebi
Venezuela'da son depremlerde 32 kişi hayatını kaybetti, 700'den fazla yaralı var
ABD'de akaryakıt fiyatları ABD-İran anlaşmasının ardından düştü
Güney Afrika'da göçmen krizi! Binlerce kişi için son tarih yaklaşıyor
Birleşmiş Milletler'den doğum oranları için acil çağrı
Fujian uçak gemisi Tayvan Boğazı'ndan geçti! Bölgesel gerilim tırmanıyor



